چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی درد پاشنه پا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی درد پاشنه پا

افراد مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت یا نفروپاتی دیابتی اغلب در معرض خطر بالا برای مشکلات پا هستند در حالی که درد پاشنه است تنها نشانه ای از مشکلات پا در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی. چرا بیماران این مشکل؟

نفروپاتی دیابتی رخ می دهد هنگامی که به دیابت و سطح قند خون به خوبی کنترل شده نیست. بنابراین، می توان آن را بسیاری از مشکلات، که برخی از آنها به درمان این درد می شود. آنها عبارتند از:

1. گردش خون ضعیف: خیلی اوقات، دیابت می تواند عروق خونی محیطی آسیب و بیماری عروق محیطی ممکن است گردش خون در نیمه پایین تر از بدن، به خصوص پاها و پاها را مهار کند. علاوه بر این، مشکلات کلیوی نیز ممکن است این مشکل را بدتر کند. بنابراین پای بیماران به راحتی متورم شده و خشک شده. در موارد شدید، می تواند آسیب بیشتر از جمله درد پاشنه اتفاق می افتد.

2. پای دیابتی: گزارش شده است که حدود 25 درصد از بیماران دیابتی در نهایت توسعه مشکلات پا همیشه با درد در پاشنه پا همراه است. پا دیابتی توسط آسیب عصبی و گردش خون ضعیف ایجاد می شود.

از محتوای فوق، ما می دانیم درد پاشنه است با توجه به قند خون بالا و سطح پایین عملکرد کلیوی. بنابراین، تنها در صورتی نفروپاتی دیابتی است که با موفقیت معکوس، درد پاشنه می تواند خیلی رها شوند.

برای حفظ سطح قند خون در محدوده طبیعی، برنامه ریزی یک رژیم غذایی سالم با مواد مخدر سمت راست مفید هستند. صحبت با دکتر خود را آنلاین به تعیین داروهای برای بیماران با ثبات قند خون را.

به منظور معکوس آسیب کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه می شود چرا که این درمان نه تنها می تواند خون و اکسیژن به اندازه کافی ارائه به کلیه های آسیب دیده، بلکه تنظیم محیط داخلی. بنابراین، سلول های کلیه از کار افتاده بهبود تدریجی حصول. از آنجا که این درمان در طب سنتی چینی است، بیماران باید صبر به اندازه کافی برای پیدا کردن اثرات درمانی خود را داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اثرات آن، هزینه و مدت زمان، می توان از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال می شود.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، درمان نفروپاتی دیابتی، درد پاشنه پا ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: